Fiducia E1 overtuigend kampioen

Afgelopen zaterdag 3 oktober om 10.30 uur begon de E1 aan hun kampioenswedstrijd op het veld bij Fiducia. Helaas mochten de ouders, door de nieuwe Corona maatregelen, hierbij niet aanwezig zijn, maar dat werd opgelost met een live stream. De E1 had tot nu toe alles gewonnen en in 4 wedstrijden 64 doelpunten weten te scoren. Ook de tegendoelpunten wisten ze onder de 10 te houden. Tegen de tegenstander van vandaag, De Vinken E2, wat het verschil het kleinst 14-9. Hoe zou het vandaag gaan. Voor de wedstrijd zag ik toch wel een beetje gespannen gezichtjes en ze waren al lekker druk. Dat ze er zin in hadden was duidelijk.

Klokslag 10.30 gooide ze de bal uit en als snel bleek dat de E1 maar voor één ding ging en dat was het kampioenschap. Al snel stond er een 6-0 voorsprong op het scorebord en werden de gezichten van de coaches steeds blijer. Uiteindelijk werd de wedstrijd met 22-2 gewonnen en kon er een klein feestje gevierd worden. De JTC had gezorgd voor heerlijke tompoucen, de kinderen hebben hier met de ouders op de parkeerplaats heerlijk van genoten.

Goed gedaan Sara, Nora, Thijs, Guillermo en coaches Kim en Jara. Namens Fiducia allemaal van harte gefeliciteerd. De laatste wedstrijd ook nog even winnen en dan richting de zaal.