Helaas geen punten B1

Zaterdag 2 februari, Fiducia B1 tegen Unitas B1

De wedstrijd die voor de wedstijd van Fiducia B1 gespeeld zou worden was verplaatst, waardoor er zo lang warmgelopen en ingeschoten kon worden als gewenst. Beide ploegen begonnen dus goed voorbereid aan de wedstrijd, het ging de eerste paar minuten gelijk op en het stond al snel 5-5. Na een time-out ging Fiducia beter spelen en kwam het op een voorsprong van twee doelpunten. Tot de rust werd nog wat heen en weer gescoord maar het verschil bleef behouden zodat er met rust 11-9 op het scorebord stond.

De eerste minuten na de rust werd er erg snel en veel gescoord, bijna elke aanval was een doelpunt. Totdat Fiducia een paar aanvallen niet tot scoren kwam, hierdoor kon Unitas het gat dichten en zelfs op voorsprong komen, tot een stand van 15-17. Na een paar keer heen en weer  scoren kon Fiducia nog gelijk komen tot 20-20, maar het lukte helaas niet om dit door te trekken, waardoor Unitas weer kon uitlopen en de eindstand 21-25 was.