Een gezellige en zonnige openingsdag

Dit jaar hadden we voor het eerst weer een openingsdag met alle teams thuis. Het zonnetje scheen al vroeg en al voor 9.00 uur stond alles klaar om van start te gaan. De F, Eteams, D3 en C1 en C2 trapten de dag af. Alle jeugdteams speelde 2 wedstrijden met als tegenstanders Synergo, Odik, Huizen en Koveni.

Hierna was het de beurt aan de D teams en de C3 en ook de selectie stond al vroeg op het veld. Leuke wedstrijden genoeg om na te kijken, dus het publiek hoeft zich niet te vervelen. Qua jeugd sloten de B teams het oefenprogramma af en voor alle spelers en speelsters was er een heerlijk koude versnappering, geen straf met dit weer.

De junioren teams en senioren 3/4/5 sloten deze openingsdag af, waarna er nog genoten werd van lekker eten en een drankje.

Dank aan iedereen die deze dag geholpen heeft, zonder deze hulp is dit niet mogelijk.

Op naar de competitie, succes allemaal.

Op de fotosite staan nog veel meer leuke foto’s en de teamfoto’s zijn toegevoegd aan de teampagina’s