Met SPOED gezocht

Over 2 weken start het nieuwe seizoen. We hebben er weer veel zin in, we hopen jullie ook. Om het seizoen voor iedereen leuk te maken zijn we met SPOED op zoek naar trainers voor de D3 en de B2. Ook deze kinderen willen graag weer een seizoen waarin ze verder groeien, plezier hebben en wedstrijden winnen. Wil jij helpen deze Fiducia leden te begeleiden? Meldt je bij de JTC!

Tevens zijn we nog steeds op zoek naar iemand die het wedstrijdsecretariaat wil overnemen van Manon

Wat houdt deze functie in?

• Aanspreekpunt voor leden voor het afmelden van wedstrijden
  • Het regelen van wissels en/of reserves voor de teams
  • Het regelen van oefenwedstrijden
  • Contact met andere verenigingen indien een wedstrijd verzet moet worden
  • Deel uitmaken van de TC (Technische Commissie), oa overleg over teamindelingen, trainingstijden en wedstrijden.

Het is een leuke vacature, waarbij je veelvuldig contact hebt met de spelers en trainers/coaches.

Het zou fijn zijn als 1 of meerdere personen per direct deze rol als spin in het web zou willen vervullen.

Voor inlichtingen: mail naar tc@fiducia.nu

Reacties zien wij graag tegemoet.

Groet,

TC Fiducia