Overgang naar de zaal

Nog een aantal weken en dan gaan we weer binnen in de zaal trainen en spelen. De selectie zal aankomende weken al op maandag in de zaal trainen en de overige teams starten op 7 november.

Voor de indeling van de trainingstijden, klik HIER

De competitie start op 26 november en voor 12 en 19 november zijn er een heel aantal oefenwedstrijden gepland, klik HIER

In dit overzicht zijn tevens de scheidsrechters en zaalwachten al ingedeeld. Graag de namen van de scheidsrechters voor 10 november doorgeven aan scheidsrechters@fiducia.nu en de namen van de zaalwachten aan zaalwacht@fiducia.nu

Zaalwachten

Net als voorgaande jaren zullen we ook weer zaalwachten nodig hebben en dat gaan we als volgt doen:

• alle senioren en junioren leden moeten 2 zaalwachten draaien, met uitzondering van de trainers. Je kan je tot 22 november zelf indelen, daarna zullen wij de overige leden gaan indelen.
  • bij de jeugdteams zullen de ouders van de desbetreffende teams ingedeeld worden, zie uitleg hieronder

We zullen dit met elkaar moeten gaan invullen, zodat alle wedstrijden door kunnen gaan. Om niet alle vrijwilligerstaken bij dezelfde personen neer te leggen hebben we voor het bovenstaande plan gekozen.

Jeugdteams en zaalwacht:

Het zou fijn zijn als er per team een ouder de verantwoording neemt voor het indelen van de zaalwachten. Je kan ervoor kiezen om alleen er te gaan zitten, maar je kan ook met 2 ouders de zaalwacht doen. Graag horen wij minimaal 1 week voordat je dienst hebt welke ouders aanwezig zijn. Je kunt dit mailen naar zaalwacht@fiducia.nu. Mocht je als ouder vragen hebben over de zaalwacht stuur dan ook gerust een mail.

Kantinediensten

De kantinecommissie is nog op zoek naar ouders die willen helpen met het invullen van de kantinediensten. Momenteel is de groep smal en daardoor is het soms lastig om alles ingedeeld te krijgen. Wie van de ouders wil af en toe een kantinedienst draaien? Aanmelden kan via kantine@fiducia

Recreanten

Al een heel aantal jaren hebben wij een groep recreanten, die elke maandag genieten van bewegen en het korfbalspel. Deze groep hoopt dat er bijvoorbeeld ouders zijn die willen aansluiten.

Wil jij ook een keer in de week bewegen? Heb je behoefte aan gezelschap om te sporten en vind je het gooien met een bal leuk? Kom dan met ons mee doen!

Wij zijn de recreanten van Fiducia. We trainen een keer in de week, met passie en gedrevenheid. Af en toe spelen we een toernooi, super gezellig en soms winnen we ook nog ;)!

Wil jij het spelletje van je kind nu eindelijk eens begrijpen en zelf spelen? Haak dan aan! Ook als je eerder al gespeeld heb, kan je natuurlijk mee komen doen! Je kan je aanmelden bij: tc@fiducia.nu

We zien je graag!