Word jij ook juryvoorzitter?

jury korfbal

Binnen Fiducia kunnen we nog wel enkele juryvoorzitters gebruiken. Dus geef je op voor één van deze online sessies. Deze worden gehouden op woensdag 26 oktober of donderdag 27 oktober vanaf 19.00 uur. Wanneer jij aanwezig bent geweest wordt het certificaat tot juryvoorzitter in sportlink verwerkt en ontvang je de handleiding/cursusboek voor juryvoorzitter.

Het KNKV verwacht van de juryvoorzitter dat die de verantwoordelijkheid neemt voor het juist functioneren van de jurytafel bij wedstrijden waar met schotklok gespeeld wordt als ook het toezicht op naleving van de voor de wedstrijd geldende reglementen en bepalingen, voor, tijdens en na de wedstrijd. Een juryvoorzitter is een officiële vertegenwoordiger van het KNKV en maakt onderdeel uit van het arbitrageteam. Zie ook: https://www.knkv.nl/kennisbank/juryvoorzitter/

Deelname aan de bijeenkomst kost € 5,00. Voor (ouders van) Fiducia leden worden deze  kosten door Fiducia vergoed wanneer je de rol van juryvoorzitter uitvoert bij één van de officiële wedstrijden. Je kunt je aanmelden via dit formulier. Dus heb je interesse, gewoon doen.